TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dijous, 30 d’abril del 2009

PUBLICITAT CÍVICA cicle mitjà


Els alumnes de 4t són ciutadans super-cívics i volen animar tota la gent d'Esplugues a comportar-se també cívicament. Per això han elaborat aquests anuncis. El que desitgen és que tothom respecti el Manifest pel Civisme d'Esplugues. Volen una ciutat: MACA, NETA, TRANQUIL·LA I QUE RECICLA.

10 comentaris:

  1. A mi,hem sembla molt bé això de no contaminar el món,reciclar,reduïr,reutilitzar...etc.
    Però després,ningú fa cas.
    L'anunci dels ocells grocs,el vam fer,la Cristina,L'Erik Morote i jo.

    ResponElimina
  2. L'anunci que més m'agradat el del contenidoor groc perquè té uns ocells molt bonics i a frase fa molta rima.

    ResponElimina
  3. A mi també m'agrada l'anunci del contenidor groc.

    ResponElimina
  4. M'agardat fer els comentaris i fer els anuncis.

    ResponElimina
  5. melanie 3r
    a mi m'agrada l'anunci del contenidor blau

    ResponElimina
  6. M'han agrdat molt els anuncis pero el que mes m'agradat era el del contenidor groc peque els ocells son molt macos

    ResponElimina
  7. hola carmen he vist totes les fots de la platja i ma agradat mol i sobra tot en la que jo surtu adalt del grunxador


    Antonella

    ResponElimina
  8. hola carmen soc la antonella una altre vagada i nomes et volia dir que ma agradat tot el que has fet per nosaltres de fer aqut bloc gracies!!

    ResponElimina
  9. hola carmen magra ficarme molt a aquet bloc de lescola perque es dibertit pots veure si as sortit ve ales fotos o veure si as sortit malamen tambe pots veure els animals com perexempla els de castedefels les plantes de castedefels els animals de aqualeon . El que magradaria es que en s fasim fotos a la clase amb els cucs de sada i que les noticies que fem les posin al bloc.

    Antonella Villegas

    ResponElimina