TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dimecres, 6 de maig del 2009

EXCURSIÓ A AQUALEON

Avui hem anat a Tarragona, al parc d'Aqualeon. Allí hem vist molts animals: mamífers herbívors, mamífers carnívors,aus exòtiques i rapinyaires i també alguns rèptils força impressionants. Mirant aquestes fotos recordarem la visita i els animals.També la calor que hem passat!

12 comentaris:

  1. Què bonics!!

    Jo pensaba que tots aquests animals mai els veuria!!

    Vam veure un ós molt bonic.
    També vam veure lleons,lleones,tigres,cabres,cangurs,guacamais i molts animals més!!

    ResponElimina
  2. Quines imatges mes boniques!
    Son precioses.
    El dia que vam anar a Aqualeon (que va ser el dia 6 de maig) va ser l'aniversari de la Lucia, y el dia seguent el meu.
    Va ser un dia molt divertit.

    Marc Giménez 4t

    ResponElimina
  3. M'agradat molt perque he vist molts animals bonics,com per exemple el gosset de les praderies perque feia un crit molt bonic.

    ResponElimina
  4. Jo també he pogut possar aquest comentari grácies a que he anat a casa del Sergio.
    M'agradat molt perquè hem vist lleons i tigres i sobretot m'agradat la Pantera que vam veure.

    ResponElimina
  5. jo tambe m'agrada molt animales imai no le bist

    ResponElimina
  6. A nosaltres ens va agradar l'excursió a Aqualeon perque vam passar tot el dia amb els animals.

    Cristina G i Alisson A de 4t

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt l'excursio d'Aqualeon esta entre len muntanyes i esta a Tarragona
    Claudio Ardelean 4t

    ResponElimina
  8. m'agradat molt perque van veure molts animals i vam aprendrer mes cosas dels animals.Pero m'agradaria que fosi estiu per muntarnos als tobogans.mue pasat molt be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VaLeRiA VeGa 4t

    ResponElimina
  9. Em va agradar l' excursio a Aqualeon
    perque vaig coneixer molts animals.

    ResponElimina
  10. M'han agradat les fotos d' AQUALEON perque els animals eran molts bonics tots.El que mes m'agradat ha sigut el suricata

    Javi 4t

    ResponElimina
  11. Ala excurcio de Acualeon ens va agradar molt perque van veura animals de tota mena. Estefania i keila 3r

    ResponElimina
  12. M'agradat molt l'excursio a Aqualeon, pero feia un sol de forn! Tambe m'havien agradat els animals.

    ResponElimina