TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dimarts, 14 d’abril del 2009

MERCAT D'INTERCANVI DELS ALUMNES DE 3r i 4t

Avui els alumnes de 4t hem fet un mercat d'intercanvi. Durant un temps hem estat treballant a la classe diferents maneres de generar menys residus. Hem treballat la norma de les tres R:
REDUIR, REUTILITZAR i RECICLAR.
Una forma de reduir i reutilitzar els objectes que ja no volem és intercanviar-los amb altres persones sense necessitat de diners. Avui ho hem fet a l'escola i hem quedat molt satisfets: és la nostra petita contribució a millorar el medi ambient no generant tants residus. Aquí podeu veure les fotos del nostre mercat.
El 16 d'abril els alumnes de 3r també van fer el mercat d'intercanvi.Hem afegit les fotos del seu mercat.

1 comentari:

  1. Va ser molt divertit!
    Però m'agradaría que ho tornessím a fer un altre vegada.Per cert Carmen,qui ens va fer fotos des de d'alt del vestíbul??Es veu a les fotos:17,18 i 19.Jo vaig cambiar un llibre de gossos per una pilota que quan la llençes cambia de color de la Cristina García.I també te llums.També vaig cambiar els meus tazos de pokémon per un robot dinosaure del Karim.Després vaig cambiar un peluix molt bofó d'un gat per el meu DVD de pokémon a la Valeria.I també vaig cambiar al Marc el meu un llibre pel seu ninot de "Kung Fu Panda".Però no vaig poder cambiar un llibre (Los fantasmas ausentes).
    Però hem va agradar molt perquè vam reduïr algunes joguines y ara estem reutilitzant les coses dels nostres companys.

    ResponElimina