TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dijous, 12 de febrer del 2009

CONTES a RÀDIO DRAC

Una vegada més els alumnes de 4t han anat a Ràdio Drac. Aquest cop per narrar uns contes clàssics que esperen que us agradin molt.

EL SASTRE VALENT


EL PATUFET


7 comentaris:

  1. M'agrada molt els dos contes, sobre tot el de el sastre valent. I tambe la grabacio pero a mi no m'ha sortit molt be.

    Dani Santos Nieto 4t

    ResponElimina
  2. a mi me a agradat el de el patufet i tambe el sastrevalent pero yo no avia sortit perke estava malalta

    ResponElimina
  3. M'agrada moltíssim!
    Va ser molt divertit quan ho vam grabar perque en reiem molt dels sons i musiques.

    Marc Giménez García 4t^_^

    ResponElimina
  4. Quina gracia el so d'un pet!

    Marc Giménez García 4t:)

    ResponElimina
  5. m'grada molt els dos contes,sobretot el sastrvalent

    ResponElimina
  6. M'han agradat el dos contes.
    Jo vaig fer el del Sastre Valent.
    Va ser divertit! sobretot a l'hora de pronunciar.

    ResponElimina
  7. Felicitats, nens i nenes de 4rt.
    Quin goig que fa sentir-vos explicar aquests contes.

    Blanca del Parvulari

    ResponElimina