TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dijous, 26 de febrer del 2009

CARNAVAL

Els alumnes de 6è de la nostra escola, dirigits per la Lupe, són un excel.lents maquilladors. Si no us ho creieu, ho podeu comprovar mirant aquest vídeo.

1 comentari:

  1. Felicito als nens i nenes de 6é i a la Lupe pel seu treball de maquitllar-nos.
    Una nena és va pensar que jo era de 5é i em va pintar la cara blava.Però jo li vaig dir era de 4t i m'ho va arreglar.
    Però després,una professora que ens va ajudar a maquitllar-nos també es va pensar que jo era de 5é i una nena em va netejar la cara una altre vegada!
    M'ho vaig passar molt bé el dia de carnaval perqué vam ballar molt!

    M'encanten les ordres bojes.
    Al vídeo on surtim 4t realitzant les ordres bojes n'he possat un comentari de les ordres bojes.I possa com les he realitzat.

    PER CARNAVAL TOT SI VAL!

    ResponElimina