TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

divendres, 20 de febrer del 2009

CARNAVAL

PER CARNAVAL TOT S'HI VAL!
El Carnestoltes ha manat i nosaltres li hem fet cas: diferents pentinats, motxilles ben guarnides i molts collarets. També hem fet tallers de balls, jocs esportius, vaixells i màscares.
Per la tarda, tots els alumnes de l'escola ens hem disfressat de les quatre estacions. Els del cicle mitjà de tardor. Els del cicle inicial de primavera.



Més fotos del dia de CARNAVAL i del taller de maquillatge.

3 comentaris:

  1. La Lupe i els nens de 6è ens van maquillar molt bé!

    Marc Giménez García 4t^-^

    ResponElimina
  2. Que divertit! Les ordres bojes m'encanten!
    El 1r dia vam anar amb un collaret.
    El meu era de perles blanques i li havía possat pinçes amb un ninot de pelux petitet que era un sol.El 2n dia vam portar el cabell tots ben graciós!Casi tots els nens es van van possar "Laca".Jo vaig portar una perruca de pallasso.Y l'ultim dia haviem de portar la
    motxilla decorada.Jo li vaig possar molts globos.Em va agradar molt com tota la clase havía realitzat les seves ordres bojes.Sobretot la Cristina G. que va decorar molt bé la seva motxilla.Viva el carnestoltes!


    PER CARNAVAL TOT SI VAL!!!!

    ResponElimina
  3. Aquest carnaval ha sigut molt divertit, pero que molt.

    Dani Santos Nieto 4t

    ResponElimina