TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

divendres, 23 d’abril del 2010

POEMES

Avui és Sant Jordi: el dia de la rosa i el llibre. També és un dia per llegir i recitar poemes. I això és el que hem fet a la classe de català aquest matí.
Us convidem a escoltar els dos poemes que els nens de 4t han après.

EL REGAL ( poema de José Manuel Pagán )




ELS LLIBRES ( poema de Joana Raspall )


2 comentaris:

  1. Hola nens i Carmen!

    Com va això? Fa temps que no sé de vosaltres però avui he vist a molts nens de la classe pel carrer i m'he enrecordat del bloc per dir-vos que no us he oblidat.
    El temps que vaig estar de pràctiques amb vosaltres van ser fantàstiques i quina llàstima que fòssin tan curtes.
    Desitjo que sigueu estudiant molt i les divisions baixant ja les domineu.

    Algun dia em passaré per saludar a tothom. Què vagi tot molt bé!

    Una abraçada molt forta!
    Lebo

    ResponElimina
  2. hola
    M'han agrada't els dos poemes i tambè el de EL REGAL que es el que m'ha aprengut de memoria i la Judit i jo ho vam recitar i la Carman ho va gravar amb la grabadora.
    Iman de 4t

    ResponElimina