TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dijous, 29 d’abril del 2010

Jocs Tradicionals

Les jornades de Jocs Tradicionals per a les escoles d'Esplugues han estat un èxit.
Podeu veure aquí un recull d'imatges del dia que hem passat al camp de futbol de "el Salt del Pi".

5 comentaris:

  1. M'agrada molt perque surto jo en moltes fotos jeje

    Judit m de 4t

    ResponElimina
  2. hola
    Ho vam passar molt bé ahir als josc tradicionals de tot el món.Van aprendre moltes coses sobre els jocs tradicionals del món i jo creia que solament era de Catalunya.Vam aprendre com es jugaven i van coneixer uns altres nens de altres escoles.Espero que el dimarts tambe ho passem bé jugan als jocs adaptats:
    de discapacitats.
    Iman de 4t

    ResponElimina
  3. Era molt divertit,allò que vam fer.Perquè,apart d'aprendre jocs i recordar-los també vam retro bar-nos amb anteriors amics.
    Sofía 3r

    ResponElimina
  4. Doncs jo estic encantat amb la vostra participació en aquest bloc.
    Als mestres ens agrada molt saber que les activitats que preparem a l'escola us agradin.
    Dani

    ResponElimina
  5. Hola,
    els jocs tradicionals van estar molt be i
    la Judit marina i jo vam fer molts amics i amigues.M'hagrada molt aquestes fotos perque surtu yo en moltes jajajajajajajajaja

    ResponElimina