TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dissabte, 27 de març del 2010

"ELS TRES PORQUETS" (STOP MOTION)

Alumnes de 3r i 4t: ja per fi podeu gaudir dels resultats del vostre treball!
Ens ha ocupat moltes hores, però ens hem divertit, hem après moltes coses i hem treballat en grup.
Aquesta animació és el resultat de la feina de molts alumnes i també de la col·laboració dels mestres.
Esperem els vostres comentaris per saber si us agrada.



3 comentaris:

  1. m'ha agradat molt l'animacio dels tres porquets
    jo vaig participar en la veu i el millor es que el llop es cremi el cul.

    Soc el Pau de 4t.

    ResponElimina
  2. M'agrada molt l'animacio perque va participar tot el cicle mitja de l'escola Can Vidalet.
    I va quedar molt bonica.


    Sara 4t

    ResponElimina
  3. m'agradat molt l'animacio el que mes m'agradat ha sigut quan el llop es va cremar el cul..al meu germa també l'agradat l'animacio no el parava de veure.



    keila de 4t

    ResponElimina