TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

divendres, 22 de gener del 2010

ELS ECOSISTEMES

Alumnes de 4t: ja podeu repassar el tema 5 de Medi. Espero que us agradi aquest Power Point, i sobretot, que us ajudi a entendre què son i com funcionen els ecosistemes.

6 comentaris:

  1. hola Carmen,
    he vist el tema que estem estudian ha medi.
    M'agradat molt l'ho que has penjat !!!!!!!!!!!!!!!!!
    iman de 4t

    ResponElimina
  2. Gràcies Iman, pel teu comentari.Així m'entero que us són útils els power points i m'animo a continuar treballant. Saps què? Ara mateix començo a fer el del tema següent!
    Carmen

    ResponElimina
  3. hola Carmen,
    he vist el power point i m'agradat molt i aixi puc estudiar sense llibre i moltes gracies per fero

    Raul 4t

    ResponElimina
  4. M'agradat molt el Power Point dels ecosistemes i m'ha ajudat molt per a estudiar.*


    Sara Ruiz 4t*

    ResponElimina
  5. Carma per fi he vist el powert point.M'a agradat molt les imatges pero la que mes es la que posa salvem el planeta.El power point m'ha ajudat moltisim per estudiar.

    Melanie 4t

    ResponElimina
  6. Carma gracies per posar el power point aixi no numes estudiu de els llibres que si no tambe puc estudiar de el ordinador gracies a tu.
    CARMA MOLTES FELICITATS¡

    Melanie 4t

    ResponElimina