TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dimecres, 7 d’octubre del 2009

LA TERRA I LA LLUNA - EL SISTEMA SOLAR

Alumnes de 4t:
Aquest power point el podeu fer servir per repassar i trobar informació sobre el 1r tema de Medi que hem estat treballant a la classe.

34 comentaris:

  1. M¨agradat molt les fotos tot cuan el home va trapija a lluna m¨agradat molt tisim. NEREA MAESTRE 4T

    ResponElimina
  2. Carme,
    M'ha agradat molt la teva presentació.
    Quines fotos més boniques. Mai les havia vist.
    Samuel

    ResponElimina
  3. M´agradat molt la foto l¨univers a sigut espectacular nos m´molt.NEREA,KEILA,JUDIT.R i ANDREA

    ResponElimina
  4. M'agradat molt les fotos de l'a terra la lluna
    i el sol m'a gradat molt la de l'astrounauta es molt xules !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Judit.rubio

    ResponElimina
  5. M'agrada molt les fotografies de els planetes i del sistema solar li a agradat a la andrea,nerea,judit,nerea era xulisim carme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Andrea marcos navarro 4t

    ResponElimina
  6. VICTOR DE 4t M'agrada la representasio del sistema solar sobre tot quan va ariva a quell tipu a la lluna
    i cuan estarda en aribar a la lluna i a mart a mercuri i a molts mes lloc que hi ha .
    iIel que mes ma agradat a sigut el tipus de planetes amb vida i sensa vida deia que estadava a anar a la lluna casi 2 anys es mot i me impresiunat molt am el sistema solar moltes gracies.

    ResponElimina
  7. pau.s M'ha agradat molt el satel

    ResponElimina
  8. Carma
    M´ agradat molt son chulis els planetes
    i el que mes m´agradat satel lit

    David

    ResponElimina
  9. Carmen,
    m`agradat molt la representació que has fet
    i el que mes m´agradat a sigut la llun i la
    terra i l`univers

    keila, Alejandra
    i
    Nerea

    ResponElimina
  10. M'agrada molt aquesta representació del sistema
    solar o sigui el sol i la lluna.
    Dani

    ResponElimina
  11. Carma
    M'agradat el color del Sol.
    Les fotos de l'espai estavan molt xules.

    Eric Quinto Fernandez
    4t

    ResponElimina
  12. Carme,
    m´agradat molt les fotos del sistema solar,son molt boniques.I el mes bo es que em serbeix per estudiar i aprendre tot de memoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  13. carma
    M´' agradat les fotus de lespai.
    I estan els planetes inciuits els nans.


    luis santis lozano

    ResponElimina
  14. Hola,Carme
    m`agradat molt les fotos que as posat
    sobretot una que surt la Terra i la luna.
    Tambe m`agradat perque ma servit per estudiar,
    Gracias,Carme!!!!
    SARA,4t

    ResponElimina
  15. Hola senyu,
    estic admirat les teves fotos i la teva presentació.
    Samuel (2)

    ResponElimina
  16. M'ha agradat molt el sistema solar sobretot la fotografia del sol i del cometa motes gracies per posar el sistema solar. Melanie i Aitana

    ResponElimina
  17. Hola m´agraden molt les fotos dels satelits dels planetes perquè el sol es molt gran i té molta calor.També el astronauta que va pisar la terra i els cometes jo espero veure un de gran!


    Judit Marina Bacaicoa

    ResponElimina
  18. Hola carma les fotos deis planetes i ademes
    les fotos dels cometes .Ademes una foto m'gradat molt una foto on estan unes estrelles molt
    voniques.Tanbe una foto de els planetes.

    MONTSE DE 4t

    ResponElimina
  19. hola carme ami magrada
    mohamed

    ResponElimina
  20. Hola ens ha agradat molt el power point point


    som la aitana la judit m y la montse

    ResponElimina
  21. hola Carmen,
    m'agrada molt
    Jesús

    ResponElimina
  22. Carme,
    el sistema solar esta molt
    bé per repasar,
    i es molt chulu.
    Raúl4t

    ResponElimina
  23. Hola Carme,
    m'ha agradat molt les teves fotos del sistema solar que has penjat.M'han agradat totes però,la que m'ha agradat més és la que surten tots els planetes i una que surt la lluna.
    GRACIÈS!!!
    IMAN EL GHAIDOUNI 4T

    ResponElimina
  24. Hola Carmen al grup groc li a agradat molt el sistema solar. de la Melanie,Aitana,Montse i Judit.marina


















































































    itana,montse

    ResponElimina
  25. He vist el sistema solar espero que li agradi a tots



    Aitana

    ResponElimina
  26. Carma totesb lesfotos son molt xules

    AITANA JUDIT I MOTNSE

    ResponElimina
  27. Hola Carme,
    m'ha agradat molt el
    sistema solar.
    Albert 4t.

    ResponElimina
  28. Hola,m'agrada tot el que has fet.A tota la classe.



    Judit M

    ResponElimina
  29. hola Carma m'agradat molt la página les fotos son molt xules i serveixen per repasar
    i per dudes que puc tindre
    judit.rubio

    ResponElimina
  30. Hola,Carme tot es molt bonic i serveix molt per aprendre els planetes y les fases de la lluna
    moltes gràcies
    SARA 4t

    ResponElimina
  31. M´ agrada mol els panetes tanbe el l` univers i les llunes



    David

    ResponElimina
  32. M` agradat els h` omes en la lluna tanbe els cometes


    David

    ResponElimina