TAULES DE MULTIPLICAR

Blog Educatiu - CICLE MITJÀ

Aquí podràs trobar tota mena de feines relacionades amb els alumnes de tercer i quart
de l'escola Can Vidalet.
A més a més, els mestres també participen penjant vídeos, àudios, fotografies,
articles i comentaris.
ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

ETS EL VISITANT

hit counter script

dimecres, 24 de juny del 2009

FINAL DE CURS

El curs 2008-2009 ha acabat! Després de compartir tants bons moments esperarem que comenci el curs vinent per retrobar-nos, però abans necessitem unes bones vacances per descansar.
El dia 23 de juny va ser l'últim dia del curs i els alumnes del Cicle Mitjà ens vam acomiadar amb un esmorzar a la classe. Aquí podeu veure unes quantes fotos i recordar aquells moments.
BONES VACANCES A TOTHOM!


8 comentaris:

  1. Buaaaaa!!!!

    Jo no vaig poder anaaar!!

    Estava malalt.El Jose Luis em va dir que jo havia de portar pipes pelades. I vaig comprar 4 paquets i al dia següent tenia febre!!

    No es just!!

    mmm...quina gana. Això que vau menjar va estar molt bó. I jo només 4 sacs de pipes pelades...

    ResponElimina
  2. La veritat és que sí que et vam trobar a faltar, Sergio. Però la salut és el més important.
    Una abraçada molt gran de tots i que passis unes bones vacances d'estiu.
    Carmen

    ResponElimina
  3. Sergio Jiménez CINQUÈ CURS!!! :)14 de setembre del 2009, a les 20:09

    Ja ha començat el curs! Ja vaig a 5è! Sempre que canvio de curs , hem veig més evolucionat! Aquest any será genial! A més a més , el meu cossinet ara va a P-3! Ara cambiaré de blog , blog superior , hauré de fer comentaris al blog de 5è i 6è. Però a vegades visitaré aquest blog per veure els treballs de 3r i 4t...

    ResponElimina
  4. Ens ho vam passar molt bé a aquella festa. Et trobem a faltar Carmen.

    Marc Giménez García 5è

    ResponElimina
  5. Sergio Jiménez Pérez 5è21 d’octubre del 2009, a les 9:30

    Suposso que ho vau passar molt bé.

    ResponElimina
  6. Aquestes fotos són molt divertides

    Karim i Christian

    ResponElimina
  7. ES MOLT BONIC



    LAURA Y ALISSON

    ResponElimina
  8. Ens u van passar molt ala festa del menjar.

    Christian i karim

    ResponElimina